Brigita Tóthová

Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x

Seznam rubrik

Brigita Tóthová

Výběr osudu

Jak moc je možné ovlivnit vlastní osud a osudy našich dětí? Jak velkou moc máme změnit postoje a rozhodnutí, která jsou nám předhozena osudem k prožitku? Může nás zachránit někdo zvenčí, anebo jsme odkázáni jen sami na sebe?

24.3.2023 v 7:50 | Karma: 7,55 | Přečteno: 193x | Diskuse| Ostatní

Brigita Tóthová

Výtahová chvilka

Všichni, kdo čekáte erotiku, nemusíte pokračovat ve čtení. U nás ve výtahu je kamera a já tyhle hrátky provádím raději v soukromí. Dnes zcela obyčejně.

16.1.2019 v 7:55 | Karma: 12,00 | Přečteno: 371x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Napořád aneb dáme sex a uvidíme

V jednoduchosti je velká krása. Občas je však pěkná fuška k té jednoduchosti v životě vůbec dojít. Partnerské vztahy jsou stále více komplikovanější a nepřehlednější. Co když stačí jen jedno slůvko, aby vše do sebe zapadlo?

12.8.2017 v 7:54 | Karma: 18,81 | Přečteno: 1365x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Jak jsem přemýšlela o mužské "chloubě"

Máme tady měsíc květen, lásky čas. I já začínám lásku kolem sebe vnímat všemi smysly a hříšné myšlenky se derou na povrch. Někdy stačí letmý pohled a v hlavě začnou poletovat vzpomínky. Zkusme tento máj prožít v lásce a s úsměvem.

1.5.2017 v 8:18 | Karma: 24,82 | Přečteno: 1505x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Jak jsem byla v kostele

Tento velikonoční příběh jsem napsala před 2 lety.Můj tehdejší přítel, již tráví velikonoce s jinou:-), ale můj pohled na svět se nezměnil.Jaká úleva. Krásné velikonoce nám všem.

16.4.2017 v 8:27 | Karma: 24,69 | Přečteno: 1047x | Diskuse| Ostatní

Brigita Tóthová

Jak jsem chtěla šokovat

Spousta lidí si myslí, že musí vyvádět neustále nějaké nepředloženosti,aby si jich ostatní všimli.V dnešní době je přece dobré se zviditelnit. Jak to ale udělat?Třeba šokovat!!

13.4.2017 v 17:00 | Karma: 11,68 | Přečteno: 540x | Diskuse| Ostatní