Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Fajn holky versus potvory

Původně jsem myslela, že tyto řádky věnuji jen ženám, ale pak jsem si uvědomila, že s přicházejícím létem a obdobím nových lásek, bych ráda věděla, jak to vidí muži. Máte radši fajn holky, nebo potvory?

Za chvíli nám končí škola a já se celý minulý rok učila pochopit jednu z mnoha učebních látek a tou je skutečnost ,že jsem byla ta "fajn holka".

Vždyť to je přece skvělé, řeknete si možná, být oblíbená "fajn holka" ,za kterou lidé rádi chodí a tráví s ní čas.

Jistě v přátelských svazcích je to určitě příjemný stav.

Ne už tak v partnerských.

 

Ráda bych předeslala, že těmito řádky nehodlám nikoho hodnotit ani soudit a výraz potvora, ačkoli se vám může zdát momentálně trochu hanlivý,určitě není míněn zle.

Je to spíše má momentální meta.:-)

 

Celá léta jsem poslouchala od mužů, jaká jsem fajn holka a prima kámoška.

Trávili se mnou spoustu času, aby se mohli vypovídat a ulevit si ,mohla jsem se přetrhnout, aby jim se mnou bylo dobře a byli šťastní a pak se "najednou"zamilovali do "potvory",která od nich dostala vše co chtěla a většinou je začala podvádět, nebo si našla někoho jiného, kdo lépe splňoval její nároky.

 

Připadala jsem si vždycky hodně ublížená, zraněná a smutná.

Mé sebevědomí se snižovalo a říkala jsem si, "co dělám pořád špatně?"

Copak jsem nějaká přestupní stanice, nebo nějaké relaxační zařízení, kde chlapci naberou sil na další potvoru?

 

Vždy jsem tyto dívky vnitřně odsuzovala a chudáčky "chlapečky" litovala..

Dnes už ne.

Dnes k těmto potvorám (princeznám) vzhlížím.

Každý dostane co si přeje a co si podle zásluh zaslouží, tak jako muži, kteří si vybírají stejné typy žen, tak i já neustále snižovala svou hodnotu a spokojila se s fajn holkou a kámoškou..

 

Sebe hodnota,sebeúcta,hranice.

Tři zásadní slova pro každou ženu.

 

Letošní léto bylo pro mě krásným studijním tobogánem a zkoušelo, jak jsem se celý předešlý život ze svých zkoušek poučila .

Vždycky máme několik možností jak se zachovat..

Buď poslechneme druhé a uvěříme,že jsme takové ,nebo makové a budeme se utápět ve své sebelítosti, sebevědomí bude klesat a šance na to,že potkáme "prince", který pro nás bude dělat to co pro "mrchy"(princezny) se stane nulovou.

 

 Nebo, víme jaké jsme,zvedneme hlavu,obujeme podpatky,koupíme kratší sukni,pořídíme si nový účes,nový makeup,začneme intenzivně dělat to co máme rády ,stýkat se s lidmi,kteří nás milují,začneme konečně navštěvovat své oblíbené cvičební hodiny,nebo se pustíme do nových projektů či detoxikace těla i mysli, prostě uděláme cokoli,aby jsme objevily své ztracené já.

Svou ztracenou,nebo spíše jen zapomenutou "ženu".

 

Já zvolila tu druhou možnost.

 

Je až neskutečné, jak rychle začnete vyzařovat co máte uvnitř a podle toho se promění vaše realita.

Velmi rychle se mi začali v životě opět objevovat muži, kteří prověřují svým chováním,jestli svá přesvědčení myslím vážně a hned mi dávají zpětnou vazbu, jestli jsem stále relaxační centrum alias fajn holka, nebo potvora alias princezna:-)

Pánové děkuji vám z celého srdce.

 

Milé "potvory"(princezny),vám děkuji za inspiraci ve vašem sebevědomí, rozhodnosti jít si za svým,aby jste byly šťastné a spokojené..

 

Ať už jsme fajn holky nebo potvory,všechny bez rozdílu potřebujeme k životu lásku a blízkost,pocit jedinečnosti pro sebe samotnou i  pro jiné a jsem přesvědčená o tom, že i ta největší "potvora",která působí chladně a odměřeně, pláče do polštáře,když se trápí,úplně stejně, jako fajn holka, která se na svět jen směje.

Proto buďme na sebe hodné holky ,aby jsme plakaly co nejméně.

A co vy kluci? Hodnou holku, nebo potvoru?

Autor: Brigita Tóthová | sobota 13.5.2017 6:27 | karma článku: 17,31 | přečteno: 838x
  • Další články autora

Brigita Tóthová

Úklid

Je nedělní ráno, všichni ještě spí, jen venku cvrlikají ptáci a občas zaštěká pes. Auta dnes neslyším. Je neděle a město ještě pospává. Sedla jsem si před monitor a usrkávám černý čaj s citronem. Nedočkavě vyhlížím myšlenky.

2.4.2023 v 8:09 | Karma: 10,31 | Přečteno: 282x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Ráno

Bylo to jedno z těch rán, které vás překvapí svou intenzitou. Občas mě samotnou překvapí, jaké podněty ke mně přijdou, jaké myšlenky se vyklubají a chtějí být rozvíjeny. Jako živý obraz. Miluji ty chvíle. Přichází bez pozvání.

30.3.2023 v 9:43 | Karma: 7,85 | Přečteno: 204x | Diskuse| Poezie a próza

Brigita Tóthová

Bezkafí

Vždycky, když zůstanu doma a vypadnu z běžného rychlého koloběhu, beru čas pro sebe se vším všudy. Jeho terapeutické účinky nemají konkurenci.

29.3.2023 v 11:00 | Karma: 10,77 | Přečteno: 294x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Alice

Probudila ji bolest hlavy a tíha na celém těle. Jakoby na ní ležel parní válec a ona se marně snažila vymanit ze vší té těžkosti. Peřina ztuhlá nocí, omotaná kolem jejího těla, suplovala svěrací kazajku.

28.3.2023 v 7:03 | Karma: 11,90 | Přečteno: 360x | Diskuse| Poezie a próza

Brigita Tóthová

Blikající myšlenky

Když jsem se probudila, byla ještě tma. Probouzím se velmi brzy. Jako bych nechtěla něco propásnout. možná je to tím, že mám lehké spaní a hned z rána se kolem mě prohání kočky. Ve tmě přichází myšlenky na všechno možné.

25.3.2023 v 6:31 | Karma: 5,19 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:25

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Pomstím Palestinu, psal ve Francii podezřelý z únosu a znásilnění Židovky

25. dubna 2024  16:18

Policie ve Francii zadržela dvaatřicetiletého muže z pařížského předměstí Gennevilliers, který čelí...

Svědci mluvili až příliš, soud s Weinsteinem se zopakuje. Z vězení však nevyjde

25. dubna 2024  15:46,  aktualizováno  16:15

Newyorský odvolací soud ve čtvrtek zrušil odsouzení někdejšího hollywoodského producenta Harveyho...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik