Zírám

19. 07. 2020 7:42:44
Dnešní ráno jsem dostala pěkně velkou fackovací lekci reality.Jen letmo jsem přejela titulky na svém monitoru, protože už delší dobu televize nemaje, nesleduji zprávy, abych tedy byla trochu v obraze.

Další vykolejený vlak, absolutní odhalení slovenského premiéra (a já mu tak věřila), že je lhář, podvodník a plagiátor, jako všichni ostatní, k těm rouškovým a jiným trapnostem a komediím se nemá cenu vyjadřovat. My na severní Moravě máme proto jen výrazy, které jsou zveřejnitelné pouze po 22 hodině.

Co mě úplně položilo na lopatky, byla poslední informace o legalizaci a založení sdružení pedofilů, které má své oficiální stránky, název a naprostou svobodu.

https://www.pedofilie-info.cz/cepek-ceskoslovenska-pedofilni-komunita/?fbclid=IwAR0BG_uAaTTO5InqwHiuDN2xb32SG6uQQaeeVFClksnDt5BoidVKtxYQdi0

Už dávno nejsem ezoterickou vílou běhající jen po loukách vytěsňující realitu ze svého života. Jasně rovnováha musí být, ale to, co se děje v posledních měsících i mě, velmi optimistickou osobu uvádí, do ne moc příjemných stavů.

Mnohokrát jsem prožila smrt svých klientů, často si říkám, když nejde o život, jde o hovínko, není tady přece válka, ale pro mě ta válka dnešním dnem zřejmě začala. Jsem znechucená, zdrcená, smutná v jaké společnosti to žiji, kam až jsme ochotni na jednu stranu ve svých nárocích na svobodu zajít a na stranu druhou, jaká omezení, která postrádají smyslu, musíme respektovat, protože to nějaký panáček nahoře řekne. Klidně dovolíme nemocným lidem, což pro mě pedofilové jsou, aby se veřejně sdružovali a ještě nás o tom informovali a na druhou stranu přihlížíme ekonomické devastaci naší země, která nemá absolutní opodstatnění.

Nepletu se do politiky, žiji obyčejný život matky, která se sama stará o dva syny a snažím se z nich vychovat správné, samostatné a čestné chlapy. Zoufale hledám kolem sebe vzory, které bych svým dětem mohla poskytnout jako příklad života, který bych jim ráda předala. Za hranice vlastní rodiny a přátel jsem se nedostala. Chvála Bohu za to, můžu si říct. Aleeeeeee!!!!!

Dnes jsem s hrůzou zjistila, že vlastně vedu už dávno svou osobní válku proti této zvrácené společnosti a pokřiveným hodnotám, které vylézají na povrch u těch nejvyšších autorit, ke kterým bychom měli s důvěrou a úctou vzhlížet a obracet se k nim jako ke vzorům.

Veřejně se přiznávám, že tuhle života špínu ještě úplně přijímat nedokážu.

Co to dělá s vámi, drazí přátelé?

Uf. Opravdu velká lekce sebereflexe. Jdu si tedy opakovat:Každopádně vše, co se nám v životě děje a přichází k nám, můžeme vzít jako výzvu, takže se chce opětovný absolutní návrat k sobě, ke svým hodnotám, nastavením a činům, protože jedině tak můžu vytvořit realitu, která je pro mě a moje děti žitelná.

Opravdu mravenčí práce, když vám do toho vašeho mraveniště pořád někdo šlape s botami plnými hoven. Ale takový je život. Krásnou neděli všem. Jdu upéct chleba a zalít kytky, ať mám alespoň na chvíli pocit, že je náš svět v pořádku.

Autor: Brigita Tóthová | neděle 19.7.2020 7:42 | karma článku: 20.18 | přečteno: 582x

Další články blogera

Brigita Tóthová

Úklid

Je nedělní ráno, všichni ještě spí, jen venku cvrlikají ptáci a občas zaštěká pes. Auta dnes neslyším. Je neděle a město ještě pospává. Sedla jsem si před monitor a usrkávám černý čaj s citronem. Nedočkavě vyhlížím myšlenky.

2.4.2023 v 8:09 | Karma článku: 10.31 | Přečteno: 259 | Diskuse

Brigita Tóthová

Ráno

Bylo to jedno z těch rán, které vás překvapí svou intenzitou. Občas mě samotnou překvapí, jaké podněty ke mně přijdou, jaké myšlenky se vyklubají a chtějí být rozvíjeny. Jako živý obraz. Miluji ty chvíle. Přichází bez pozvání.

30.3.2023 v 9:43 | Karma článku: 7.85 | Přečteno: 183 | Diskuse

Brigita Tóthová

Bezkafí

Vždycky, když zůstanu doma a vypadnu z běžného rychlého koloběhu, beru čas pro sebe se vším všudy. Jeho terapeutické účinky nemají konkurenci.

29.3.2023 v 11:00 | Karma článku: 10.77 | Přečteno: 275 | Diskuse

Brigita Tóthová

Alice

Probudila ji bolest hlavy a tíha na celém těle. Jakoby na ní ležel parní válec a ona se marně snažila vymanit ze vší té těžkosti. Peřina ztuhlá nocí, omotaná kolem jejího těla, suplovala svěrací kazajku.

28.3.2023 v 7:03 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 339 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 19.99 | Přečteno: 270 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 29 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 286 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.55 | Přečteno: 499 | Diskuse
Počet článků 95 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 569

Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...