Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Najdete si nakyho Etirejce za chvili jich tu bude dost treba to vyjde[>-]

0 0
možnosti
MS

Uvidíme, jak se vyvrbíte. :-)

0 0
možnosti
Foto

Mám se bát pane Stehlíku?:-) už jsemmyslím vyvrbená:-)Krásný den

0 0
možnosti
Foto

Brigito, přeji ŠTĚSTÍ s muži i bez nich! Jeden z chlapů...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste děkuji převelice..Obávám se,že jsem chvílemi šťastnější bez nich..Věřím,že tento stav není setrvalý,protože vy chlapi jste pro mě zdrojem nevyčerpatelné inspirace:-) hezký den

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik