Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J93a89n 24P72a34l27l22a31s

5. 11. 2015 1:54

Dobrý večer, místo štěkání Vám nabídnu jeden odkaz:

http://www.swedensmostwanted.se/

Nejsem schopen ubránit se fyzickému napadení, protože nemám zbrojní pas. Ale uvažuji o něm.

0 0
možnosti
Foto

Pane Pallasi..díky za názor i odkaz...můžu vám říct,že jako žena,která ted žije sama se svými dětmi ve velkém 17 patrovém domě plném i romských spoluobčanů,se kterými vycházíme v poklidu a míru,můžu Vám napsat,že jakmile začala první masírka medíí a první přívaly uprchlíku,tak jsem o tom zbrojním pasu uvažovala taky..psala jsem to už v jiné diskusi..já vás tady pánové nenapadám,že jste zbabělci a nic neděláte..jen si myslím,že je lepší šetřit síly na chvíli,až budeme muset být opravdu třeba i fyzicky aktivní každý za sebe a postarat se o sebe a případně ty slabší kolem nás..pak už nám tyhle debaty fakt nepomůžou..bylo to jen zamyšlení..úvaha..a opět tolik zloby ve zprávách v debatě..a to je ono..měli bychom se sjednotit a ne se ještě napadat mezi sebou..tohle ten strach dělá..někdo to bere jako ezo kecy,pro mě je to má pravda..kterou si budu muset odžít sama,kdyby mi některý z příchozích chtěl ublížit..vy z těchto poštvávacích diskuzí mě určitě zachranovat nepůjdete to je celé...

0 0
možnosti

Má karma byla dána omylem. Měla to být antikarma. 

Jste naivní jak nějaký teenager, paní Brigito! Váš blog samotný je 

takový výštěk!

2 0
možnosti
Foto

Paní Karlo děkuji Vám za názor..myslím,že nemá cenu Vám nic vyvracet..Karmu Vám bohužel vrátit nemůžu,tak snad jen..Pěkný den..

0 0
možnosti
Foto

Krásné ráno..velice vám všem děkuji za Vaše názory..jak jsem jž předeslala,vím,že toto je velmi těžké téma..jsem hodně empatický člověk,takže pokud by mi zaklepala "rodina v nouzi" z dálných krajin,hodně bych přemýšlela co udělat a určitě bych nějakou formu pomoci poskytla..Zprávy nesleduji,abych sama sebe neuvrhávala do ještě většího strachu a depresí,což neznamená,že mě toto téma nezajímá..jen dávám přednost jiným diskuzím a informacím,třeba sprostředkovaným ,od lidí,kterýchsi vážím a věřím jim..a také k Bohu a modlitbě za nás všechny se občas utíkám pane Vaňku..Myslím,že každý bychom měli začít u sebe..my jsme ta první buňkou celku.Štěkající fenky mám ve svémokolí taky..Dokonceněkteré,které posílají nemilosrdně naše vojska nejlépe do další války..bohužel mám občas pocit,že Těch "válečných"pokřiků před bojem přibývá..Krásný den všem a děkuji za vaše slova

0 2
možnosti
LV

Kterou verzi bohů používáte?

1 0
možnosti
LV

L39i28b89o56r 30V77a27n51ě83k

3. 11. 2015 23:53

4:34Muži zaujímají postavení nad ženami vč. Brigit, proto, že Bůh dal přednost jedněm z vás před druhými, a proto, že muži dávají z majetků svých (ženám). A ctnostné ženy jsou pokorně oddány a střeží skryté kvůli tomu, co Bůh nařídil střežit. A ty, jejichž neposlušnosti se obáváte, varujte a vykažte jim místa na spaní a BIJTE JE! Jestliže vás jsou však poslušny, nevyhledávejte proti nim důvody! A Bůh věru je vznešený, veliký.

1 0
možnosti
VS

Hezky napsane, stekaji bohuzel i fenky, a nejenom v Evrope ale taky za louzi. Jedna zrejme neskutecne uspesna z Kanady, ale postekava zaplat panbuh, tak nejak osamocene.

4 0
možnosti
JR

J92a46r20a 19R25a48n44k

3. 11. 2015 23:17

R^Hezky a slusne napsane, stekaji bohuzel i fenky, ale jenom v Evrope, tady za louzi jsem nic takoveho nezazila, sice jedna zrejme ne prilis uspesna z Australie, ale je tak nejak sama. Vezme to jeste nekolik mesicu, nez se evropske vlady zmatori, nez Putin prestane tvorit vice satelitu pro novy CCCP, ale vse se uklidni v ten moment, kdyz si kazda zeme uvedomi, ze maji nejake platne imigracni zakony a ze uz by je konecne mohly pouzit, misto nechat lid hystercit a tvorit nove Hitlery. Ale asi se to Putinovi libi, ten chaos, pracoval na nem svym vetovanim cele 4 roky;-)

0 9
možnosti
Foto

K90a13r44e26l 56M88á28d22l27e

3. 11. 2015 23:27

Ten belzebub Putin může úplně za všechno. On dokonce nutí lodě Frontexu, aby do Evropy tahaly uprchlíky, místo aby je rázně obracely zpět k místu vyplutí.

9 0
možnosti
VS

Pisete, ze zpravy nectete, tak prosim Vas hodne brzy s tim ctenim zacnete jo a taky se podivejte na You tube. Potom na popiste Vase pocity.

2 0
možnosti
JR

J41a87r29a 43R60a84n43k

3. 11. 2015 23:18

Radite treba aeronet, Zvedavce, RT, nebo Sputnik, coz jsou Vase bezne a zcela zarucene zpravy;-)?

0 4
možnosti
Foto

K52a29r18e73l 17M84á69d12l59e

3. 11. 2015 22:40

Strašně se omlouvám, že jsem Vám zmateně a naprostým omylem dal karmu, když jsem chtěl jenom do diskuze. Chtěl jsem na Váš článek reagovat, že jsem se dnes s potěšením dočetl, že Švédi konečně začali kousat. 

Tedy ne takoví Švédi, o kterých se píše, že někoho na trajektu hromadně znásilnili, aby se pak po pár dnech neochotně přiznalo veřejné tajemství, že to byli přičmoudlíci se švédským pasem.

Opravdoví etničtí Švédové, potomci Vikingů, už konečně použili zuby. Snad se aspoň kus Evropy podaří zachovat.

7 0
možnosti
JJ

Jak už říkal kamarád Ivánek Horníků. Silnější pes ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik