Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den. Já mám radost s vámi. Ocenila jste slušné a vstřícné chování. Přeji vám i všem slušným ženám, aby takových setkání bylo čím dál víc.

0 0
možnosti
Foto

Krásný večer..Kéž by těch rytířů bylo víc...a oni jsou:-)

0 0
možnosti

:)Moc hezky jste to napsala

1 0
možnosti
Foto

Není problém s pomáháním. Už několikrát jsem někomu u silnice pomáhal měnit kolo. Nářadí v Superbu vozím. Minulý týden mi volala sousedka, že je doma sama a někdo cizí je na zahradě. Bylo to o půl desáté večer. Vstal jsem, vzal zbraň a šel tam. Pak jsem její dům prohledali, vše zamkli a ona šla spát. 

Ale, když startujete auto tak, že napřed pustíte topení, světla a teprve pak začnete startovat, tak to jste skutečně naivní.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Coufale.

Evidentně jste rytíř na svém místě...omlouvám se za špatnou posloupnost startovacího postupu.:-)fakt mě nepřestane nikdy udivovat,jak někteří využijí jakoukoukoli příležitost,aby si mohli do druhého píchnout:-)svou chybu v brzsku napravím,díky za šťouchanec a pomáhejte dál.

0 0
možnosti

Vím, že to vůbec nesouvisí s tématem, ale proč používáte na konci věty dvě tečky? Problém s příslušnou klávesou?

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Hrubý.Víte,že Vám ani nevím?:-)dělám to asi podvědomě a možná to pro mě znamená pokračování myšlenky.Budu si na to dávat pozor :-)děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik