Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co se týká řidičů, mám po cleý život daleko horší zkušenosti s řidičkami - a to i jako chodec. Pokud stojím na přechodu u frekventované silnice a auto nezastaví, ani když už po rozhlédnutí pomalu přecházím, řídí z 90 % žena.

0 0
možnosti
PM

P18e42t10r 87M98u35n30z32a24r

12. 11. 2015 18:43

Taky musím přiznat, že už jsem pár veřejně močících dam i "dam" viděl. Patrně jsem jsem viděl i pár močících chlapů, ale moc jsem je neregistroval. Jestli to není tím, že mám rozdílné prefence než autorka blogu.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

"Audinu tady má každá teta", touto větou jsem bavila své přátelé, když jsem se vrátila z ročního pobytu z okolí Ingolstadtu, kde se právě automobilka Audi nachází. A protože spousta lidí z mého okolí v Audi pracovala, tak opravdu skoro v každé rodině bylo "nějaké" Audi a místní tety s nim jezdí na nákup do 5 km vzdálené Edeky :-) Holt; jiný kraj-jiný fára.

0 0
možnosti
VV

No ano, rika se tomu Lokalpatriotismus. Lide kupuji mistni produkty, a navic zamestnanci automobilky maji kazdy rok narok na Jahreswagen s 30%  slevou. ten za rok prodaji za beznou cenu a od firmy koupi novy. Ovsem ted musi ten zisk zdanit. V okoli Stuttgartu vidite malo jinych aut nez Mercedesu.  V Dingolfing jen BMW, v Mnichove a regensburgu je to trochu rozredenejsi, A videt ve Wolfsburg jine auto Nez VW je spis fatamorgana.

Ano, jiny kraj, jiny mrav.

0 0
možnosti
VM

V66l40a61d91a 25M33u87s56i97l

12. 11. 2015 18:06

....takze jsem  si  Vas   clanek precetl.Aniz  bych Vas  chtel mm urazet, vse je   interpretovano zenskaym mozkem, ktery co dso  vahy  ma 850 az 900gr,zatim co  treeby  rusky  spisovatle  Turgenev  mewl  1250  gramu  mozku. Od toho se odviji kvalita  masleni/ morfologiyk/..

    Ale kdyz uz jsme u rtoho. Zeny mysli take  dobre, ale kvalitaticvne  jinak.Mezi  muzi  pres 54  roku  je  dost  takovych, ze maji velkou  prostatu a o to mensi je kapacita  mocoveho  mechyre....

    Mate to cim pochopit.. Nebo  ne..

0 0
možnosti
VM

V42l62a89d52a 83M84u87s13i44l

12. 11. 2015 18:02

Dum  Amicus  micet...Kdyz  pritel  moci..

Poslyte.Nenapadlo Vas nekdy, ze  panove  co  takjhle  moci  kousek  od  saliny, ze uz to nemohou   vydrzet..

0 0
možnosti
Foto

Pane Musile,to by jste se divil,ale i mým malým mozkem,jak píšete mě to napadlo,ale jako předvídavou ženu,která zná své tělo a ví jak funguje mě také často napadne,vědět,kde jsou pro tyto případy ve městě záchody:-)hezký večer

0 0
možnosti
RE

S těma audinama na tom něco bude. Když si vzpomenu, jak kdysi, když takováto auta u nás teprve začínala, jsem se se svým transitem octl uprostřed křižovatky ve Vršovicích po demoličním zásahu pekařské avie, jejímuž řidiči údajně sklouzla noha ze spojky. Když přijela běžná škodovka nebo žigulík, hned zjistili, že to můžou zprava objet. Přijela-li audina, mercedes nebo BMW,zůstali stát metr za tím a troubili jak slon v říji.Říkal jsem si, že jim přece nebudu vysvětlovat, že to maj objet, ale musel jsem, aby tam netroubili ještě teď.:-)

0 0
možnosti
ZH

Klídek... Kdysi jsem byl svědkem následující události. Na náměstí přijely 2 autobusy z NDR a zastavily za sebou podélně vedle ohrady. I vyběhly natlakované báby, dřeply hezky mezi za sebou stojící autobusy tak, aby měly výhled na celé náměstí (a náměstí na ně) a čůraly. Ten chlap obvykle stojí aspoň k okolí zády, ke zdi čelem...

0 0
možnosti
VV

Zeny jsou vychovanejsi. Preci na vas nebudou vystrkovat zadek.

0 0
možnosti
VV

Nejen pani, ale i damy. Videl jsem curat damu, a jeji jmeno znam, ne za, ale pred kerickem na udajne nejvetsim prazskem namesti. Panove vetsinou curaji v podchodech, prujezdec a nekdy i ve vcodech do domu. Ale odtud je ostrazite domovnice vyhaneji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik