Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Zajímavě napsáno, držím vám palce. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám pane Rečku.

0 0
možnosti
LJ

Za upřímnost musím dát karmu, jinak s nimi šetřím.

1 0
možnosti
Foto

Velmi děkuji pane Jílku.

0 0
možnosti
KC

Rozumím Vám a jestli se cítíte být křesťankou a tato věrouka Vám pomáhá líp zvládat život, pokračujte. Osobně se také cítím být křesťanem nejen proto, že mě rodiče vychovali jako křesťana, ale hlavně proto, že nic lepšího, než je Ježíšova morálka, nikdo nevymyslel. Přesto o tomto přesvědčení nemluvím a nikoho nepřemlouvám, protože je věcí každého, jak žije a co mu vyhovuje. Jsem však přesvědčen, že Západ morálně upadá a vymírá právě proto, že zavrhl Desatero a Ježíšovu novozákonní morálku. Jestli tomu někdo uvěří nebo ne, na to vliv nemám. Přeji vše dobré.

9 0
možnosti
Foto

V tom, že nic lepšího nikdo nevymyslel, si Vám dovolí odporovat minimálně další čtyři náboženství. ;-) Nehrajte si na samospasitelnost křesťanství.

0 1
možnosti
IB

I50v68o 28B37o34u16š87e

16. 4. 2017 8:33

Mezeru za tečkou, prosím

1 0
možnosti
Foto

Raději popřejte autorce hodně vajíček. ;-) Ať má z čeho dávat...

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik