Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ziju svobodny vztah, ziju v realite, je to pohoda obcas trochu na nervy. Ale jen do momentu kdy si uvedomim ze prece ziju SVOBODNY VZTAH.

S pritelkyni stridame partnery. Nekdy privede ona domu muze ktery se ji libi a nekdy ja dovedu zenu. Zijeme v naproste pohode a harmonii...

Oba zijeme pestrym sexualnim a intimnim zivotem.

Zivot je krasnejsi kdyz v nem neexistuji hranice.

Slunce je jasnejsi a mesic v noci ani nevidet, protoze v noci clovek spi...Spi jako dudek tak jako nikdy nespal predtim....

Zitra se probudim a zase tu bude. Muj SVOBODNY VZTAH.

A ted uz je i vas ;-):-)

0 0
možnosti
Foto

Pane Miroslave.

Děkuji Vám za Váš příspěvek a Vaše pojetí SVOBODNÉHO VZTAHU.

Upřímnost a pravdivost je velkým přínosem a nezbytností a takový druh vztahu se dá žít, jen pokud najdete stejně smýšlející protějšek.

Jestliže to neubližuje ani jednomu.Já osobně střídání sexuálních partnerů ve svém pojetí SVOBODNÉHO vztahu nemám zahrnuto.

Pokud jsem někde citově angažovaná, pak nemám potřebu sdílet svou intimní zónu s někým dalším. Chápu, že muži to mají jinak a jak vidno tak i některé ženy..Nic není nemožné. Hodně štěstí a pohody Vám i Vaší partnerce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik