Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Hodnou potvoru ;-D. Přesně s takovou žiju. Má nejmilejší je pro všechny navenek hodná...ale doma v soukromí pěkná potvůrka. ;-) ...a s tím vařením (v diskusi níže) s Vámi plně souhlasím.

0 0
možnosti
AT

Já bych to otočil: zajímají vás více muži, kteří tíhnou k potvorám nebo ti druzí?

1 0
možnosti
Foto

Krásný den pane Tichero. Zajímavá myšlenka. Budu nad tím přemýšlet....Děkuji

0 0
možnosti
JB

Moje maminka říkávala - mužský se vždycky stříleli jen kvůli k---ám, nikdy kvůli hospodyňkám. Bože, jak já jsem vděčná za roky, které mám, tento boj přenechávám mladším a dělám zásadně už jen to, co mě baví. A muži už to nejsou:-)))

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný postřeh...Už také nebojuji, spíše se nechávám unášet:-)Hezký den přejiV

0 0
možnosti
Foto

Vložím cizí citát z facebooku a domnívám se, že to takto vidí většina mužů. "Dokonalá žena= ve společnosti-dáma, v kuchyni-kuchařka, v posteli-děvka." Osobně s citátem nesouhlasím. Podle mě, má v kuchyni vařit muž.

1 0
možnosti
Foto

Krásné ráno.

Děkuji pane Peláne za Váš komentář, který objasňuje mnohé:-)

S tou kuchyní také souhlasím. Vám mužům to vaření jde opravdu mnohdy lépe..Krásné dny

0 0
možnosti
Foto

hodné holky se dostanou do nebe-potvory tam kam chtějí

celý život se učím být potvora ale moc mi to nejde a vždycky si sama naběhnu na vidle:-)R^

3 0
možnosti
Foto

Ach jo...je to jako s těmi kamínky..když se člověk spálí, už by neměl přistupovat blíže a my si pořád ty puchýře rády a dobrovolně děláme...děkuji Vám a přeji krásný den

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik