Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J97a74n 66B89u24r63i50a33n

19. 5. 2017 6:35

Já jako chlap nechápu, že Vám, jako ženě tak jednoduchá věc nebyla známá a musel Vám ji říct až 80-letý pán.

2 0
možnosti
Foto

Krásné ráno pane Buriane.

Rozhodně nepatřím k ženám, které po prvním rande končí s mužem v posteli, ale moje zkušenosti jsou bohužel takové, že pokud nedostane muž po prvním měsíci, maximálně měsíci a půl co si přeje, tak kráčí jinam. Takže se ptám já Vás, jak dlouho by jste byl ochotný čekat v dnešní době? Co je pro Vás únosné? Ne teoreticky...opravdový život:-)Děkuji mnohokrát a přeji moc hezký den.

0 1
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik