Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Muži jsou velmi vynalézaví a tvořiví, věřte mi.

A pro mnoho mužů není sex jenom sex.

1 0
možnosti
Foto

To určitě ano..také jsem měla možnost jich pár poznat.Krásné dny.B.

0 0
možnosti

Jako chlap bych se měl teď asi zastřelit... Co my jsme to za tvory... Jak dokážeme ženám, těm nevinným bytostem co nedovedou ublížit a dávají jen lásku, tak necitlivě ubližovat... Hodně tendenční článek plný klišé... Holky si to rády přečtou ale já jako muž (spokojeně 20 let ženatý co svou ženu miluje a ctí) nestačím zírat :-)

1 0
možnosti
Foto

pane Řepko, moc děkuji za názor.Vůbec netvrdím, že jsou všichni muži stejní a tak i ženy.Vůbec si to nemusíte brát osobně:-) momentální stav zpráv mých přátel a klientů mi vypověděl výše napsané, které jsem sdělila. Moc Vám přeji krásné manželství a spoustu dalších spokojených let v plné vášni a lásce. Pro některé z nás již nedosažitelný ideál.Krásný večer.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS