Diskuse

Žena se psem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky tu ženu chápu. S lidmi se něco děje...

Ta fotka je nádherná!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji paní Maruško. Fotka je nádherná,ale musela jsem ji odstranit;-( no nevadí..Ano s lidmi se něco děje..hodně se uzavírají do sebe a zranění hůře nesou..možná to tak bylo vždy...těžko říct..krásné dny..

2 0
možnosti
Foto

Cloveka nelze soudit podle vzhedu, sexualni orientace nebo podle toho, jak se obleka. Osobni prusvihy vnimame vsichni stejne.

0 0
možnosti
Foto

Pane Pražáku, v žádném případě jsem tuto paní nesoudila, ani nehodnotila..Prostě jen popis osoby a mé pocity z ní.Podle mě osobní průšvihy vnímáme prožíváme odlišně, v závislosti na celkovém nastavení a povaze člověka,ale to je pouze můj názor. Mějte se pěkně

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik