Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Díky za ženský pohled na problematiku genderovou, myslím, že holky, ženy nás taky moc nešetří aspoň některé a někoho....Vůbec mám dojem, kdyby to tak měl shrnout za celý život, že lidský život je právě o tom okopávání kotníků - ale z druhé strany si vybavuji, že jsem v životě hodně hýčkal, hladil, pusinkoval...chválil, i když třeba nebylo objektivně proč. Prostě aby druhé straně bylo dobře. Mám dojme, že takové jsou dějiny lidstva....A posílám vám pohlazení a objetí.....jen tak. (Duše labyrintu)V

0 0
možnosti
Foto

Jeeee to je milé překvapení Jirko ráda Vás čtu...Ale Vy mě dobře znáte a tak víte,že nenadrzuji ani jedné straně...věřím,že to muži zažívají také...děkuji za písmenka i virtuální objetí...já bez toho psaní prostě být asi neumím 

0 0
možnosti

;-DR^ To je zajímavý jak ti kritici jsou dokonalí, že? Ale kde jsou?:-)

1 0
možnosti
Foto

Dokonalost kritiků je samozřejmostí Maruško藍藍no co už..je třeba trochu výukového materiálu,jinak by tady byla nuda...někdy je to pravda na hraně 

1 0
možnosti
Foto

Všechny jsme dokonalé! ;-) Kašlete na blbce :-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko to dozajista,jen někteří si toho ještě nevšimli 藍藍krásné dny

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik