Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi... Když muž prstem stahuje ramínko podprsenky....živě, něžně a vzrušeně.... Nic virtuálního tohle nemůže vynahradit, že? ;-)V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko...absolutně není o čem diskutovat...skutečný dotek je nejvíc. jakýkolivV

1 0
možnosti

Je mi toho pána líto, stejně jako žen, které mu tu fotku pošlou. Každý má zkrátka jiný vkus.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za písmenka Josefe. Motivace všech zúčastněných mohou být velmi hluboké. Však zbývá po nich smutný odér.

0 0
možnosti

...nemějte obavy, myslím, že existuje...dokonce existuje i tak, že vytváří nás muže, kteří dokáží neznámé ženě, kterou potkají na ulici říci směle či nesměle, že jí to ohromně sluší...a nemusí to být ani nějaká, jak říká Bohunka Jakubcová, modelína:-)

Jen k tomu prostě musíme dospět.

3 0
možnosti

...to je ovšem o jednotlivcích, nikoli o trendu společnosti.

3 0
možnosti

Obávám se, že se o rýmu nejedná. Je to prostě "takový svět". Hodně lidí chce žít single, ale nejen fyzicky, ale bohužel i duševně. A kontakt řeší virtuálně...Podnětů či důvodů proč to tak je, je mnoho.

2 0
možnosti
Foto

Ano zažívám to. Učím se to přijímat, jako skutečnost. Zatím se mi to moc nedaří.

Děkuji za písmena Maruško.

1 0
možnosti
Foto

A bude huř,bohužel....:-/Mnoho mladých už ani živého partnera nepotřebuje,takový je vývoj společnosti....

2 0
možnosti
Foto

:-/;-( jestě jsem to nepřijala. Děkuji za návštěvu Zdeňku

1 0
možnosti

Jsem rád, že mám už 33 let ženu, před kterou mohu obnažit i srdce. Díky a karma.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za naději:-) Krásné dny v lásce přeji

1 0
možnosti

Svět se doslova zbláznil a mnoho lidí má podivné představy o světě - například - nedávno jsem byl na nějaké turistické vyhlídce - dříve lidé vytáhli foťáky a fotili krajinu - dnes vytáhnou telefony a fotí si selfie jak oni stojí na vyhlídce !!

Úplně největší zabedněnci chodí v přírodě s mobilem v ruce a místo aby vnímali přírodu hypnotizují display - umíte si představit těch sebevražd kdyby někdo vypnul internet ?? Lidé žijí ve virtuální realitě - bohužel !!

8 0
možnosti

I na iDNESu máme blogerku, které skoro v každém článku zveřejní alespoň deset svých selfie.

3 0
možnosti
Foto

J55a94n 30Š15i39k

18. 5. 2018 6:59

Dobrý den,

do puntíku je to tak, jen bych doplnil, že některé věci, o kterých moc hezky píšete, se netýkají jen mužů, ale i žen, tedy, že to bývá i naopak, protože dnešní ženy jsou jiné. Čímž neříkám, že je to jen jejich chyba. A ano, ten svět káv a kina existuje, ale je v menšině. Protože existuje něco, čemu říkám virtuální zbabělost. K osobnímu setkání a pohledu do očí musíte mít odvahu a ta dnes chybí řadě mužů i žen. R^

Prosím, řekněte mi, že svět, kde se lidé zvou na kávu, či do kina,aby se seznámili stále existuje.

Zdroj: https://brigitatothova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=663340

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, spousta mladých lidí se bojí seznamovat se, osobně se setkávat, natož se vázat, ženit se (vdávat ) a mít děti. Pohodlnost - zbabělost, nebo obojí? :-/ Dříve byli lidé statečnější?

2 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik