Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, snad každý člověk za život ublíží mnoha jiným lidem, buď nevědomky, většinou jako malé dítě,...pak i vědomě jako dospělý...a snad je to i proto, aby se zamyslel nad sebou samým, aby rozpoznával hranice...když to dokáže, dokáže se i mnohému dalšímu vyvarovat...ale nesmí ho to přerůst, jinak by už nikdy v životě nebyl šťastný a každý den by pochyboval a přemýšlel, komu kdy ublížil:-)

Je mnoho takových třináctých komnat.

A když to pojmu veseleji, tak....Tom a Jerry, ukázka, jak se má slabší bránit;-D

3 0
možnosti
Foto

Františku děkuji za podnetna písmena...za mě je práce na sobě našim celoživotním úkolem a k tomu pro mě patří chovat se k lidem tak, jak si přeji, ať se chovají ke mě...mohu ublížit i nevědomě svou prorizlou papulou, ale pokud nemám zpětnou vazbu, pak to někdy opravdu nedochází...hranice jak píšete a zodpovědnost za své činy a svá rozhodnutí...

0 0
možnosti

Lidi umí ublížit mnohem více než kočka myši....kočka tím nesleduje to utrpení myši..lidi si to utrpení druhého mnohdy užívají....

3 0
možnosti
Foto

Šárko nezbývá mi než souhlasit....však karma je zdarma a každý si následky svých činů prozijeme

0 0
možnosti
Foto

Bi! TY JSI KOČKA! Jasný! Oni jsou myši a ty si s nima pěkně pohrej. R^ To se mi to mluví, viď?! ;-D

0 0
možnosti

...jako, že já jsem jedna z myší, tedy myšáků, jo?;-D

1 0
možnosti
Foto

Trefné srovnání. Rozdíl je jen v tom, že ani kočka za svou krutost vůči myši, ani myš za svou bezmocnost vůči kočce nemohou. Jsou takové od přírody a mají své chování v genech. Kdežto krutý či bezmocný člověk může použít rozum a začít na sobě pracovat, aby takový nebyl. Je to obtížné a stojí to úsilí, ale jde to.

Za článek karmaR^

4 0
možnosti
Foto

Jane určitě souhlasím do puntíku. Díky za písmena

0 0
možnosti

Žít tak, abych neubližovala nikomu - ani sobě R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik