Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Někdy mi to přijde podobné s pálením mostů. Leckdy při tom zklamete, ublížíte a přitom ani netušíte, co vás čeká při stavbě nového. Stává se pak, že necháváte ten starý třebas jen ze zvyku, z obav, ze soucitu, s pocitem, že je to jen vaše chyba.

A při tom všem, máte v tajné skřínce uschován klíček.

0 0
možnosti

moc hezky jste to napsalaR^:-)

1 0
možnosti

Mám jednu kamarádku, která říká, že miluje objímání a objímáme se už skoro 10 let. samozřejmě je to skvělé, jen Češi na to zatím nepřišli.

1 0
možnosti
Foto

Jirko to máte pravdu...jaké si to udělám....jdu na to Čech, nebo ne Čech 

0 0
možnosti
Foto

R^ Tady ten blog by si zasloužil, více než jednu karmu. KrasnéVR^R^R^R^R^R^R^R^

1 0
možnosti

Nerad bych, aby to vypadalo jako zlehčování, ale okamžitě mi naskočila scéna z filmu Ostravak Ostravski, kdy Jarek nesměle pokládá ruku na zadek spolucestující v autobuse,....ta se nebrání, naopak se mírně pootočí, aby na něj lépe dosáhl. Stane se z toho takový rituál. Krásná, decentní chvilka...... bez pohoršení.

A jasně, že můžete....:-)

2 0
možnosti

No, můžete...ale vždyť jste to už vlastně, Brigito, udělala. Tím, co jste napsala. Tak teď už jen od slov k činům...a nejen v buse:-))) Jistě na to někdo (nějaký) čeká...

3 0
možnosti
Foto

Marusko díky...hezky se mi s Vámi objímá A co mě čeká, nebo kdo, to ví jen ti nahoře 

1 0
možnosti

...dotek může vyléčit, když je na správném místě ve správný čas.R^

2 0
možnosti

Dotek je kouzlo... Krásně jste to popsala. Někdy i ten letmý dokáže víc, než vyřčených slov tisíc. Díky za virtuální ranní pohlazení.

2 0
možnosti
Foto

Ivanka já děkuji za návštěvu a písmenka 

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik