Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi, určitě se časem nějaký ten zámeček ke klíčku najde, jak píše Marie... ona ví... ;-);-DR^V Taky moc přemýšlím.. je to ale úplně zbytečné, jen se u toho člověk nevyspí :))

1 0
možnosti
Foto

Bohunko díky za návštěvu...máte pravdu holky...moc přemýšlení zavazuje mozek...taky jsem si všimla že tento článek ne pro mnohé tenký led a je v něm málo sexu zřejmě 藍minimálně v názvu...Krásný večer dámy

1 0
možnosti

Brigito, jsou životní fáze, kdy by měl člověk žít naplno, a kdy přemýšlet. Hlavně by obojí neměl přehnat. A co se týká té Vaší věty: "zapomeň na mě"! Tak tu bych asi úplně vytěsnila. Může působit až uraženecky, popř. jako známka bezradnosti. A ne vše je dobré odkrývat. Taky je třeba brát v úvahu o jaký vztah jde.

Jsem přesvědčena, že o ten klíček se přihlásí ten správný zámek!:-)))

1 0
možnosti
Foto

Ano Marusko...je to urazenecka a manipulativní věta, za kterou se skrývá mnohé. Stále se učím nekrást otázky sobě ani ostatním, protože často sám člověk neví proč se tak chová a dané věci dělá. Rovnováha života a přemýšlení je jistě důležitá. Také se učím nacházet...a pouštět...velké téma...Děkuji za Vaše podnětné řádky.

1 0
možnosti
FF

Někdy mi to přijde podobné s pálením mostů. Leckdy při tom zklamete, ublížíte a přitom ani netušíte, co vás čeká při stavbě nového. Stává se pak, že necháváte ten starý třebas jen ze zvyku, z obav, ze soucitu, s pocitem, že je to jen vaše chyba.

A při tom všem, máte v tajné skřínce uschován klíček.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji za krásný pohled na věc 

0 0
možnosti
Foto

Všechno na světě (i v životě lidském) má svůj čas. Čas hledání - i čas nalezení, čas odmítání, ale i čas smíření. A to "hledání" je vlastně hledání sebe sama a smíření se sám se sebou. Až sami sebe nalezneme, pak najdeme i to co hledáme u druhého. A pak je všechno snazší, nalezneme i ten klíč, který je společný nám dvěma. Neustále hledání a nenalézání je velmi únavné - a k ničemu pozitivnímu nevede. Lidský vztah je třeba budovat - postupně a trpělivě. R^V

2 0
možnosti
Foto

Souhlasím s každým písmenem. Mockrát děkuji 

0 0
možnosti
PK

V lásce, ve vztahu nastává tatáž situace jako při dobré večeři. Chceme-li mít dlouho chuť, nesmíme se přejídat...tak nevím..;-D

1 0
možnosti
Foto

Takže jinými slovy za Vás vítězí hry Petře to neustále taktiizovani a hlídání zdali jsem prejedena, nebo je li mnou někdo prejeden je velmi únavné a už mě hodně dlouho neba...Děkuji za písmenka 

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik