Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Povedený blog. Taky jsem tohle dělal, ale nevedl tento typ hovorů, spíše hledal ticho, protože to ve městě chybí. Bůh=ticho. Co máme společné, je, že já vedu taky ty schizoidní rozhovory někdy i se svým superegem jako vy. :-)V

1 0
možnosti
Foto

Jirko děkuji za návštěvu. BŮH je ticho...krásné..když si umíme povídat sami se sebou, tak se necítíme nikdy osamocení nemyslíte?:-) Krásný denV

0 0
možnosti
Foto

Bi... Krásné. Nechtěla by ses jednou jen tak trochu zeptat na... A nebo radši ne. :)) V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko milá moc děkuji. Některé věci radši nechávám na něm:-) jak pohodlné a alibistické..já vím:-) Děkuji za návštěvuV

1 0
možnosti
Foto

Kostel je asi opravdu . nejvhodnější místo k meditaci - zamyšlení nad sebou, světem a nad Bohem.... Díky. R^

1 0
možnosti
Foto

Mám jich několik Mirko. A každé místo otevírá ve mě jiné pocity a témata. Děkuji za Vaši návštěvuV

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik