Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Fajn by bylo, kdyby promluvil on, tak...normálka...přirozeně.....ale možná....tuhle jsem stál na tramvajové zastávce...podívala se na mě a já na ni...a jako bychom se předháněli, kdo déle vydrží....bohužel to bylo tak dlouho, až jsem ztratil řeč;-)

Po pár dnech koukání jsme jí ale řekl: "Vás tu vždycky rád vidím." A ona to: "Vy jste ale kecka.":-)

4 0
možnosti
Foto

Bi, já vím, ty víš... Oční kontakt je fajn, ale co bude dál, hm? Jsi skvělá! V

0 0
možnosti
Foto

Bohunko no právě....co bude dál?

1 0
možnosti

Moc rád Vás čtu.Píšete ..jak bych řekl.."měla dvacet let a srdce na dlani"..žijete ve svých myšlenkách, ale třeba je to úplně jinak, ne ?

3 0
možnosti
Foto

Michaeli mockrát děkuji za návštěvy...ač žena středního věku, stále se mi nedaří tu dlaň zavřít...ale třeba je to všechno jinak...třeba ji musím právě znovu otevřít děkuji

0 0
možnosti
Foto

J29a51n 77Š79i75k

11. 8. 2018 13:29

Píšete, že se bojíte, ale je to jinak. Bojí se Vás oslovit on, protože jste moc krásná žena. Alespoň já bych se Vás oslovit bál. Radit Vám nemohu. Jsem na tom totiž hůře než Vy ;-D Děkuji za článek R^

3 0
možnosti
Foto

Milý Jene.Diky za kompliment...Toto již jsem také slýchala..Co s tím...Potřebuji odvážného muže 

0 0
možnosti

Ale no ták, Brigito! Taková velká holka už se nepýří jak čtrnáctka, ale chová se přirozeně, uvolněně.

Naváže nenápadnou, společenskou konverzaci obvyklým tématem..."to je ale vedro, co"? No, a hovor už se rozjede...ne?:-)))

6 0
možnosti
Foto

Marie, ty radilko jedna :)) Ale souhlasila bych, kdybych nebyla úplně stejná :)) Bi ;-). V

1 0
možnosti
Foto

Ocni kontakt tam je tak jen smele dal, ono se to uz jednou podari!!;-DVDrzim pesti!

2 0
možnosti
Foto

Marti díky za důvěru i za návštěvu

0 0
možnosti

R^

Dík! Krásně popsáno! Recept na svádění? Ten tu asi nikdo nenapíše. Měl jsem stejné obtíže. Když jsem o ni usiloval, nikdy jsem ji nezískal. Zamindrákovaný kluk. Řešil jsem to velmi ošklivým způsobem. Se značným zpožděním jsem hledal, co je život a co je žena. A nedokázal jsem to jinak. S jednou jsem se miloval a druhou jsem sváděl. Tak jsem získal i svoji manželku. Jel jsem na rande do krajského města. A jen tak jsem zavolal holce, která se mi líbila. Takové nabroušení, že? Povídali jsme a povídali jsme, až zcela vyjimečně řekla: "Tak přijeďte!" A do krajského města jsem už nedojel. Život je krásný i v těch našich nejistotách a v těch našich náhodách! A to nejdůležitější? Najít kost ze svých kostí, masíčko ze svého masíčka a kůžičku svojí kůžičky. Pak člověk vychová děti, aniž by prchal z rodiny.

Holka to má přecejen těžší... Hodně zdaru! Seznamka je také řešení. Ale těch zklamání cestou!

:-)

1 2
možnosti

:) já stejnou vlastnost, vyřešila inzerátem a mám skvělého muže. Tak to nevzdávejte! Na lásku není nikdy pozdě. :)

6 0
možnosti
Foto

Jani to je právě ta potíž. Když dám na seznamu své fotky, pak mi můj stud nikdo neuvěří a s mou rezavou hlavou jsem dostávala jen nabídky jistého druhu, byť jsem se fotila v rolaku no co už necháme to osudu, já už jiná nebudu

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik