Diskuse

Šedá myš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moudrá slova paní Brigitko-taky jsem radši šedá myška ale jsem na světě přesto rádaR^:-)karma a dík za vaše citlivé postřehyR^

0 0
možnosti
Foto

Moc se mi to líbí. Bi, tu srnku si pamatuju. ;)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj milá. děkuji za návštěvu i vlídná slova. Srnka seuž někde pár dní schovává a myšku z cesty odnesla zřejmě kočka..nu což život.Krásné dny Bohunko

1 0
možnosti

K tomu sedí tento Werichův citát:

„Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, ...

Zdravím Vás, Brigito!:-)

2 0
možnosti
Foto

Marie :)) koukám, abych byla ;)

2 0
možnosti

Vypracovala jsem se na "šedou myš" a je mně fajn. Vnučky mně milují, co víc si přát.:-)

1 0
možnosti
Foto

Gratuluji Věrko. děkuji za návštěvu

1 0
možnosti

Být milována a živá, je důležité - to ostatní, může a nemusí v životě být :)

4 0
možnosti
Foto

Naprostý souhlas Jani. Děkuji

1 0
možnosti
Foto

Opět jsem si fajn početla a zdravím;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Jitko děkuji za návštěvu a milá slova. Přeji Vám krásné dny

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik