Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi... A kde máš to fotecku? :))

Jsi borka! Holka jedna, ty se ale umíš držet.

Já měla na vánoce a svátky šichtu v uklízení zvratků našich ctyrnohych miláčků. A bohatě mi to stačilo.

Měj se kraaaaasne. Pa. :) V

0 0
možnosti
Foto

Bohunko milá. Pánové a kamarádka, také sousedé svou pomocí velmi přispěli k mému klidu.... A co u vás už je klid před koncem roku? Už nic nesutuj 

0 0
možnosti
Foto

Je dobře, že leč katastroficky, přesto jste se tu objevila;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko děkuji za návštěvu... Nějak. Mi poslední měsíc nešlo psát... Potopa všechno spáchla. Doufám že setrvalý stav 

1 0
možnosti

A já si říkám, kde se ta Brigita ztratila...a ona si dělá moře v bytě. Písek, pláž, koktejly...

No, nic...proti gustu...atd.

Hlavně, že bylo tak nějak veselo!:-))

(to bych snad nepřežila, kdyby mě to potkalo).

Tak v novém roce 2019 přeji, Brigito, hodně štěstí. A ať je kromě kamarádky oporou i někdo jiný:-D

2 0
možnosti
Foto

Maruško já musím mít vždycky všechno extra to byla párty děkuji za návštěvu a do nového roku přeji hlavně zdraví a psychickou odolnost a pohodu 

1 0
možnosti

Máte dobrou povahu, jiný by se v takové situaci hroutil (i já).

1 0
možnosti
Foto

Asi máte pravdu Věrko. Jsem šťastný člověk... Děkuji za návštěvu 

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik