Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi....... Děkuji.  ano někdy stačí říct, co bolí a poslechnout si pár milých slůvek. VV

0 0
možnosti
Foto

Bohunko milá.. Jen pár slůvek stačí... Mrj nádherný den milá 

1 0
možnosti
IL

Pravdive, nekdy si clovek potrebuje pokecat a je mu hned lepe.V Krasny clanek.R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ano Ivano. Jak málo stačí. Osamělí senioři je velký problém. myslím, že tam by se měla ubírat více naše pozornost, když už medicína prodlužuje lidské životy. děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
JJ

J65a77n 57J50í18l69e63k

1. 2. 2019 9:47

...být sám, to je nejtěžší ze všech hříchů, které znám, žiju dvojím životem, ten svůj si vysnívám... Petr Spálený Hotel BluesR^

2 0
možnosti
Foto

tak to je milý Jane. Děkuji za koment a návštěvuV

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik