Diskuse

Retro žije

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je krásný a hlavně člověčí, moc díkyVR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Jitko.. Krásné dny 

0 0
možnosti
Foto

Bi. Věděla jsem, že budu číst "krásu" díky. V

0 0
možnosti
Foto

Bohunko milá.. Děkuji, že jsi mě navštívila měj se náramně 

1 0
možnosti
Foto

Retro je prima, mně děti říkají, že jsem staromil, ale nevadí mi to ani trochu, fajn je to;-D

0 0
možnosti
Foto

Ladko děkuji za milý komentář.. Jsem ráda, že je nás retro milců povíceromějte se hezky

0 0
možnosti
Foto

R^já jsem taky retro-a vůbec se za to nestydím:-)

0 0
možnosti

Jde jen o to, kdo může určit, co je a co není retro. Jak pravil Menšík - já se oblékám do takových věcí, které jsou natolik staré, že už zase začínají přicházet do módy. Svět se pohybuje ve spirále, s tím nikdo nehne.

0 0
možnosti

V tomto směru už jsem nejspíš fosílie hodná zakopání pět metrů pod zem. Nedávno jsem ručně napsal osm dopisů a poslal lidem, kterým pořád ještě dělá obrovskou radost otevřít obálku a přečíst si něco, k čemu si musel člověk sednout, dát si práci s tím, aby neudělal chybu a každé třetí slovo neškrtal. Pak najít obálku, papír přeložit, vložit, olíznout, zalepit, nalípnout známku a hodit do schránky. Nepoměrně delší než vystřihnout mail, ale oč krásnější to je pocit.

Mimochodem mi to připomíná vtip, kdy se dvě dívky baví a jedna má v ruce obálku. Druhá povídá - Ten dopis ti přišel před týdnem, proč jsi ho ještě neotevřela? No, protože mi nikdo neposlal přístupový kód.

A na mailu máte jednu vyslovenou retro lahůdku.

0 0
možnosti
Foto

Richarde žeru ty Vaše momenty i komenty... Píšu z mobilu takže se omlouvám, že tak stroze... Dopis v ruce.. Několika stránkový... To je panečku nádhera.. Mnohé jste mi připomněl.. Krásné dny v retro hávu.. Díky za email a těším se na další zprávy

0 0
možnosti

V retro až na drobné detaily, jedu taky a moc ráda :)

0 0
možnosti
Foto

Jani mám radost. Mějte se báječně.

1 0
možnosti
Foto

U nás také retro - a v sobotu máme větší rodinnou oslavu narozenin s koláčky, cukrovím, smaženými řízečky s bramborovým salátem - a samozřejmě z moravským vínkem. Žijeme přece na Moravě. Díky za milý článek. ;-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik