Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Bohužel, často pravdivé. Důvod ? Na rozhodujících místech sedí často nekompetentní hlupáci vyneseni nahoru politikou.Vykácení na př. 1200 hektarů lužního lesa ke stavbě Novomlýnských nádrží na jižní Moravě nezval prof.Dalibor Povolný, patřící ke špičce evropských biologů, genocidou...Pokud budou podobní pánové jako na př. Klaus a Zeman, špičky v rozhodování o čemkoliv a myslící si že rozumějí všemu a veškerým vědám co jich je, bráni vážně, mohou pak, svými připitomělými názory především v biologických oborech velmi, velmi uškodit.

0 0
možnosti
Foto

Bi, broucku, to je mi líto. Lidé si myslí, že vládnou planetě a tak o všem rozhodují. Zastřelí toulavou zvěř, zlikviduji pralesy urezou stromy. Je to škoda. Moc ráda pozoruji, jak zase příroda bere zpět, co jí člověk zanechá. Znám to, bolí mě, když vidím, že kaci stromy, protože jejich listy padají sousedovi na zahradu, nebo když vysusi mocal, aby se tam lidem lépe chodilo.

Lidi jsou sobecky obyvatelé tohodle světa.

Oni, tam výsadní zase nové stromky a ty budeš jednou vnoucatum vyprávět, jak si je viděla růst a silit.

Měj se krásně a neplac.

V

0 0
možnosti
Foto

Velice běžný jev, který prožívám stejně jako Vy....ale příroda nám to pak vrací ve velkém, jinak se bránit neumí.

Vám R^V;-)

1 0
možnosti

Uf. Strašné! Bolíto... a bohužel moc pravdivé.

1 0
možnosti
Foto

VR^tentokrát beze slov paní BrigitkoR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik