Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi??? Ty?? A tady. Ahoj.....

Ty mi mluvíš z duše. Včera jsem po roce potkala manželova strýce. 97 let. On je tak... To se, nedá popsat, chlap! Hned jsme si padli do náruče a on v očích slzy. Pak jsme seděli a drželi se za ruce a povídali si a smáli se. Musím říct, že se máme opravdu moc rádi. Nabídl mi tykání a od včerejška to není "strejdo, Vy", ale "Františku, ty"... Vezli jsme ho do Žďáru autem, aby nemusel vlakem, a on a Zdenicka si taaak rozuměli, jakoby spolu byli každý den. Byla jsem vedle něj v kostele, když mu umřel bratr a držela ho za ruku a on od té doby vzpomíná na Bohunku. Je to zvláštní, že v životě potkáš milion lidí a některý z nich se ti zapíše do srdce po vteřině prvního setkání.

Brouku, krásný příběh, skvělý muž ten pán s rybizem. Zdravím ho. A tebe ;-). Karma jako hrom.

Myslím na tebe. Pa. :-)

0 0
možnosti
Foto

Bohunko milá. Když mám co říct, tak píšu, když jen tak plkám, tak jsem zticha:-) Tohle bylo silné a to co popisuješ Ty je také a moc. Přesně dle Tvého popisu milá. Některé prožitky jsou jako tetování na srdci. Děkuji za Tvůj nádherný příběh.

Krásné dny a brzy aspoň na uslyšenou.

PaV

0 0
možnosti

Škoda, že nemohu dát více než jednu "karmu".

1 0
možnosti

R^

Dík! Lidskost potřebujeme kultivovat, lidskost!

Komunisti se svojí závistí, nenávistí a občanskou lhostejností nás poničili příliš!

:-)

1 0
možnosti

Láska je nejsilnějším tíšícím prostředkem a lékem pro stáří, velmi dojemný příběhV

3 0
možnosti
Foto

Krásně vystiženo Petře. Děkuji Vám. Naprosto souhlasím. Láska je lék na všechno.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS