Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Když to hráli Kaiser s Lábusem v ruské ruletě, tak lidské pochopení má i váš článek.

0 0
možnosti
Foto

Bi, zlato, ahoj.

Vždy napíšeš něco, nad čím se musím zamyslet a pak si uvědomit, že máš pravdu. Zažila jsem ležící, nemocné apod. příbuzné. A bylo to přesně tak, jak říkáš. Když nelehnes sama, nemůžeš vědět, jak se cítí nemocný.

Zrovna pajdam už týden s vyronem kotníku. A... zjistila jsem, že takhle nohu nedám a tahle poloha že bolí atd. Vím, co znamenají slova : "tohle je na mě moc, to nedám!"

Stále se učím.

Tobě velké díky. Písnu ti, pa pa. V

0 0
možnosti
VF

Máte pravdu, jde o lidské pochopení a Vy to umíte napsat.

2 0
možnosti
Foto

J28a66n 78Š17i44k

29. 9. 2019 8:29

Jak jinak než karma R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik