Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá Bohunko, již je mi mnohem lépe a o víkendu konečně vycházím do světa. Děkuji Ti

1 0
možnosti
Foto

Bi, přeju ti brzké přičichnutí ;-)V Pa.

0 0
možnosti

I92v98a86n18a 96L26a50n47c39e

11. 1. 2020 13:50

Melo by se u doktora objednavat, takto se v cekarne nakazi clovek jeste vic. Prijde se zanetem prudusek a chyti k tomu jeste chripku.

0 0
možnosti
Foto

Ivanko s tím naprosto souhlasím. Jenomže to je zřejmě moc přemýšlení navíc. Krásné dny Vám přeji

0 0
možnosti
Foto

J82a24n 74Š48i25k

11. 1. 2020 12:41

Znám případ, kdy člověku po třech hodinách v čekárně naměřili vysoký cukr. Potom následovaly kontroly, kontroly, kontroly a dokonce edukační lázně. Zvýšený cukr měl však jen v ten jeden den a jsem přesvědčený, že z důvodu stresového čekání. Děkuji za článek a hezkou sobotu

0 0
možnosti
Foto

Naprosto tomu věřím pane Jane. Také jsem na sobě pozorovala jasný rozdíl nálady a poklesu chuti na cokoliv a to je u mě, životní optimistky co říct. Ty okolní vlivy na nás působící, mají nad námi daleko větší moc, než by si člověk mohl a kolikrát i dokázal uvědomit. děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno, někteří dnešní lékaři fakt stanoví diagnozu od stolu, také takové znám. A televize v čekárně? Než něco takového, to raději nic... Díky a hodně zdravíčka přeji... R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Mirko děkuji za návštěvu. Již jsem konečně uschopněná a doufám, že brzy další příště už dlouho nebude. Krásné dny ve zdraví přeji

0 0
možnosti

Zažila jsem hrůzu u ortopeda, tam žádné pořadí neplatilo, natož nějaká objednací hodina. Sestra určovala kdo půjde do ordinace podle svých metod. Po 3 hodinách jsem šla domů aniž bych do ordinace nahlédla.

Přeji hodně zdraví.

0 0
možnosti
Foto

Uffff. Taky hezká zkušenost. Přeji ať najdete jiného odborníka, který chce opravdu ošetřovat a vyznává spravedlivý a zavedený systém vyvolávání pacientů. Možná to dělá sestra? Těžko říct. Mějte se pěkně a ať nic nebolí

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS