Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bi, jako vždy palec hore, Zlato. ;-)V

0 0
možnosti
PL
Foto

J33a96n 72Š35i31k

19. 1. 2020 15:49

Bezdomovectví je pád na dno. Může se stát úplně každému, i těm největším moralistům, kteří žijí vzorně a přesně jak se má, podle not, které jim napsal kdoví kdo. Tak moc si neuvědomujeme, jak často stojíme jen malý krok od propasti. A když tam člověk spadne, pak se mu už někdy nechce zpátky. Není na nás soudit proč. Proč bychom se měli ptát na něco jiného. Proč jen laskavost a slušnost, nejen k bezdomovcům, je dnes považována za slabost? Děkuji za článek a přeji hezkou neděli R^

2 0
možnosti
Foto

Ano Jane. Souhlasím s Vámi v dnešní době, je to velmi snadné skončit na ulici. děkuji za neděje plný komentář. Pro mě slušnost a lidskost nevymřela. Mějte se pěkně

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám Pane Pražáku

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik