Diskuse

Dům na vodě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^Umíte.Sem tam malé rozchody, ale hlavně velké návraty přeju.

0 0
možnosti
Foto

Bi, ahooooj. Konečně. V

Zlato.... Kruciiiin, kde jsi? :-)

Ach.... To bylo překrásné čtení V

0 0
možnosti
Foto

Ahoj krásko... No dlouho mě nic pro zdejší prostředí nenapadlo děkuji za návštěvu drahulko krásný večer

1 0
možnosti
Foto

Kde jsi tak dlouho byla???? To mi chybělo!!!;-)R^V

0 0
možnosti
Foto

Jitko to je tedy krásný pocit chybět někomu... Děkuji mnohokrát za návštěvu. Pokusím se častěji 

0 0
možnosti
Foto

J86a15n 54Š84i46k

1. 10. 2020 15:39

Moc hezké :-) Krásný den

0 0
možnosti
Foto

Jane mnohokrát děkuji. Od muže to obzvlášť potěší. Hezký večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik