Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

J32a97n 95M75a74r44e24k

7. 11. 2020 15:54

Paní Tothová, váš blog je pro mně takový dech míru a soucitu. Tolik potřebný v době ukřičených blogů o zrůdné Americe, a o "věčném," covidu. (I když ten covid nepodcenuji) Pište dál!!!!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Pane Marku. Velmi Vám děkuji za povzbudivá slova.. Ano také mám pocit, že je najednou nějak více "znalců" a "expertů" všeho druhu... Dnes mi v mysli vytanula věta, nejvíce křičí většinou ti, kteří se bojí vlastního ticha.... Krásné dny přeji

0 0
možnosti
Foto

krásné...úplně dojetím pláču....Také jsem měla úžasnou babičku!... A přála bych všem babičkám, aby měly kolem sebe lidi, jako jste vy... Aby věděly, že nejsou samy..Přeju Vám i babičce hodně zdraví!VVV

1 0
možnosti
Foto

Lucinko děkujeme. Hodně zdravi6a síly všem 

0 0
možnosti
Foto

Moc krásně napsané! Vzpomněla jsem si na svou babičku, která už není. Do mizejícího světa se momentálně ztrácí můj tatínek... Takový je život.

R^V

0 0
možnosti
Foto

Ano Pavlínko.. Proto o tom píšu. O nepostradatelnosti lidské přítomnosti.. Hodně trpělivosti a lásky k tatínkovi Vám přeji 

0 0
možnosti
MV

... nemám slova, který by vypsaly moje naladění po přečtení posledních slov Vašeho blogu. Moc za něj děkuju. Taky jsem kdysi vedl s babičkou podobný příběhy a pořád na ni vzpomínám. Hezký dny vám oběma přeju

0 0
možnosti
Foto

Marku děkuji Vám... Byl ve mě velký přetlak, tak alespoň takto mohlo něco ven. Hodně zdraví a síly přeji

0 0
možnosti
IL

I65v12a24n70a 42L62a41n38c76e

28. 10. 2020 13:04

Brečím s Vámi, je to tak smutné;-(;-(;-(... Moje maminka stále vaříR^, je jí 86 let. Ruce má napůl chromé, občas se spálí, řízne:-(, ale stále ví, jak připravit jídlo. Ráda jí poslouchám, když mi vypráví, jak si udělala houbovou omáčku, škvarkové placky... jsem ráda, že dokáže dát dohromady celý náročný postup, protože když odchází pamětˇ, je těžké uvařit i polévku.

0 0
možnosti
Foto

Ano Ivanko.. Je ti přesně tak... Samy víme, co pro nás znamená obstát jako žena a udržet teplo domova tím hezkým, teplým a dobrým.... Někdy už to nejde.. Ale pořád he čeho se chytit.. Horší dny6se střídají s těmi lepšími... To je život 

0 0
možnosti

Beze slov, ale s obdivem...k Vàm i babičce.

0 0
možnosti

Krásné, smutné, opravdové... psáno srdcem. Kdo zažil rozumí. Mnoho sil přeji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik