Diskuse

Kleště

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

M52i36l84a98n 50L15i13b50a84l

28. 12. 2020 23:49

Rada je změnit sestru.

Slyšel jsem o bolesti a krvi, ale u nás nic takového není. Tyčka do nosu, téměř o tom nevím. Žádné slzy, žádná krev.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Libale. Naše sestřička je docela citlivá osoba. Myslím, že můj problém nastal opakovaným vpichem do téměř stejného místa. Hodně mi vadí, že nemáme možnost volby jaké testování si vybrat. Myslím, že by se o tom mělo mluvit, co se skutečně děje. Děkuji za Vaši reakci

2 0
možnosti
Foto

Myslím na Vás. A držím palce. Ať to pro Vás i pro všechny brzy skončí:-)

1 0
možnosti
Foto

Milá Radko. Děkuji mnohokrát

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik