Diskuse

Bezkafí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I15v18a14n35a 58L70a64n38c55e

30. 3. 2023 11:47

Obdivuji, že se dokážete zbavovat nepotřebných věcí. Mám doma andílka bez hlavičky, protože mi kdysi dávno upadl a nejsem schopna ho vyhodit...V

0 0
možnosti
Foto

Nooo, samozřejmě někdy to není také jednoduché, ale ty pocity, když vynáším tašky a rozdávám věci dál a jsou k užitku, či radosti někomu jinému , jsou pro mě fakt nezaplacení. Byla jsem typický hromadič. Minimalista se ze mě stal samovolně:-)

0 0
možnosti
Foto

pekné kávové blues o káve a živote....VV

1 0
možnosti
Foto

Janičko díky za návštěvu

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik