Diskuse

Úklid

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ned8vno jsem mluvila s kamarádkou o tom, v jakém pořádku má moje vnučka pokojík. Máma by ji nedovolila něco jen tak pohodit. Jako na vojně. Kamarádka se mi svěřila, že její dcera se už přetala se svým pubertˇákem, asi osmnáctiletým myslím, rozčilovat. V pokojíku je bordel, ona to uklidí a on ji za to musí zaplatit. Necheš platit, udržuj si pokojík v čistotě;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivanko 😃to jsou vtipné historky. Můj starší puberťák, který má větší bordel, se domluvil s mladším, že mu bude uklízet a on mu za to taky platí. Jednou týdně či za 14 dní. Uklizeno mu vydrží dva dny. Za mě škoda peněz 🤣ale jsem ráda, že mladší má brigádu 🤣

0 0
možnosti

Meditační ú-klid a šťastné konce! Také miluji. R^ VVV

2 0
možnosti
Foto

Evi přesně. Ono jde ve finále stejně o nás a náš klid a pohodu, s úklidem či bez 😊mějte se náramně

0 0
možnosti
Foto

Príjemné ranné zamyslenie.Ďakujem.Prajem tiež peknú nedeľu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Janka přeji ti krásný nový týden.děkuji za, návštěvu

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik