Diskuse

Šedá myš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K tomu sedí tento Werichův citát:

„Když už člověk jednou je, tak má koukat, aby byl. A když kouká, aby byl a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, ...

Zdravím Vás, Brigito!:-)

2 0
možnosti
Foto

Marie :)) koukám, abych byla ;)

2 0
možnosti

...teď ještě ten konec citátu...a dobrý!

2 0
možnosti
Foto

To už je trochu horší. :))

1 0
možnosti

...tak postupně, pomalu, jó?

1 0
možnosti
Foto

....hoooodne pomalu.... :))

1 0
možnosti
Foto

Maruško...to sedí , jak poklice na hrnec..paráda. máte recht:-)děkuji za návštěvu. Mějte se fááájn

1 0
možnosti

I Vám, Brigito, hezké dny!:-))

(výtah funguje:-D?)

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik