Tělo jako chrám

19. 05. 2017 5:31:28
Doba je rychlá a na velké prožívání a poznávání mezi partnery nebývá moc čas. Jak jste na tom vy ženy? Pouštíte do svého chrámu opravdu toho kdo za to stojí? A co vy muži? Dokážete počkat, nebo ztrácíte zájem a koukáte jinde?

Slýchám ty příběhy stále dokola.

Žena se seznámí s mužem,chvíli si píšou,pak si dají dvě kávy,nebo třeba večeři a skončí v posteli..

Žena se muži okamžitě oddá (často z toho postelového setkání ani nic nemívá) a muž ve většině případů ztrácí zájem.

Některé ženy si dokonce s mužem po prvním sexu začnou plánovat budoucnost,stěhovat rodiny,protože nabyly dojmu,že on je ten pravý.

Upozorňuji,že tohle co píšu není doménou dvacetiletých slečen,ale i zralých žen.

Také chci zdůraznit,že nikoho nechci kritizovat ani poučovat,protože já sama jsem v této oblasti nasekala chyb více než dost ,takže některé věci,které zde popisuji mám odžity na vlastní kůži,ale to vy,kteří ke mě chodíte dobře víte.

Dnešní doba vztahům nepřeje a stále se hledají důvody ,proč tomu tak je.

Pracuji se seniory a miluji jejich moudrost.

Často si povídáme i o dost osobních tématech.

Mezi mými klienty jsou i muži.

Včera mi jeden pán,který má něco přes osmdesát překvapil svými názory na vztahy.

"Holky děláte velkou chybu,že lezete s chlapama do postele tak brzy.Sex by měl být na posledním místě.

Nejdříve přece musíte zjistit,jaký ten chlap je.Jestli je na něho spolehnutí,jestli vám dokáže pomáhat i s běžnými věcmi,jako je třeba nákup,nebo nádobí,jestli vás vyslechne,když máte špatný den,jestli bude mít rád vaše děti a bude chtít trávit čas i s nimi..Teprve,pak,až si budete jisté,tak mu dejte dárek v podobě milování!!!"

Já sama jsem se v této oblasti už roky necítila dobře..Byla jsem nespokojená a často jsem se cítila být muži v oblasti sexu zneužívaná..

Dovolila jsem to!!

Po těchto slovech,které pronesl tento moudrý muž,který žil mnoho let v manželství se ženou,o kterou se celé roky následně v její těžké nemoci staral, mi opět zapadly všechny části skládačky a pochopila jsem v čem jsem dělala chybu a kde byl problém.

Prásk!!!!

Zůstala jsem s pusou otevřenou.

Je to tak.

Udělala jsem si soukromý průzkum a všichni mí dotazovaní,kteří byli v manželství déle než padesát let mi potvrdili,že museli déle než půl roku čekat,než se poprvé milovali,v jednom případě čekal muž na svou ženu rok a půl!!!

Wauuu.

Proč dnešním mužům dopřáváme potěšení na každém rohu?

Proč nám stačí jedna večeře a trocha pozornosti?

Bojíme se snad,že nám uteče za jinou,když s ním nevlezeme do postele co nejdříve?

Kolikrát ani nevíme,jestli muž dokáže políbit,pohladit,obejmout (to jsou prožitky,které ženy potřebují nejvíce) a už mu dáme to co chce.

V dávných dobách muži jezdili do války,dobývali území a pokud chtěli získat srdce ženy,museli vyhrát turnaj.

V době nedávnější chodili muži se svými vyvolenými na taneční večery v doprovodu někoho třetího a byli pěkně pod kontrolou a byla z toho opravdu dlouhodobá manželství.

Dnes muži dobývají v práci své pozice,budují si kariéru,ale ve většině případů už moc nemusí dobývat svou ženu.

Brzy dostanou co chtějí.

Mise splněna,kořist ulovena a už se snažit nemusí.

Zažila jsem to mnohokrát a mnohokrát pak plakala do polštáře,že můj vyvolený není takový,jak jsem si myslela.

Omyl.Byl pořád stejný,jen jsem to nestihla zjistit,protože jsem mu svůj chrám otevřela příliš brzy.

Doba je opravdu rychlá a dravá.

Jsou kladeny velké nároky jak na muže tak i na ženy.Jsem ale přesvědčena,že lidé jsou a byli ve své podstatě stejní.Všichni hledáme podobné..Pohlazení,lásku a pochopení.

Bohužel to hodně uspěcháváme.

Po mnoha zkušenostech s muži si myslím,že vztah postavený na pozvolném poznávání má mnohem větší hodnotu,než ta rychlá sexuální vzplanutí.

Prožívám teď nádherné chvíle naplněné povídáním a krásnými zážitky.

Překrásné chvíle plné rozhovorů a pro mě zásadních myšlenek.

A co se stane,když váš vyvolený nevydrží čekání a najde si jinou?

Dostanete velký dar.

Poznáte,že tento člověk nebyl pro vás ten pravý,protože by při prvních životních karambolech s vámi utekl,místo ,aby vás podržel.

Zjistíte,že tento člověk nebyl trpělivý a jeho priority se lišily od vašich.

Zjistíte,že jste si své krásné tělo,svůj chrám nenechala znesvětit někým kdo za to nestál.

Takové dárky!

Drahé ženy,važme si sebe samy a přestaňme se bát.

Poznávejme a těšme ze společných chvil s našimi nastávajícími partnery.

Dovolme si dát nám oběma ten krásný čas poznávání.

Milí muži,buďte prosím rytíři.

S láskou a trpělivostí dobývejte.

Chrám každé ženy je jiný a skrývá spoustu pokladů.

Rozhodně stojí za to počkat,až se dveře otevřou..

Autor: Brigita Tóthová | pátek 19.5.2017 5:31 | karma článku: 17.91 | přečteno: 498x

Další články blogera

Brigita Tóthová

Úklid

Je nedělní ráno, všichni ještě spí, jen venku cvrlikají ptáci a občas zaštěká pes. Auta dnes neslyším. Je neděle a město ještě pospává. Sedla jsem si před monitor a usrkávám černý čaj s citronem. Nedočkavě vyhlížím myšlenky.

2.4.2023 v 8:09 | Karma článku: 10.31 | Přečteno: 259 | Diskuse

Brigita Tóthová

Ráno

Bylo to jedno z těch rán, které vás překvapí svou intenzitou. Občas mě samotnou překvapí, jaké podněty ke mně přijdou, jaké myšlenky se vyklubají a chtějí být rozvíjeny. Jako živý obraz. Miluji ty chvíle. Přichází bez pozvání.

30.3.2023 v 9:43 | Karma článku: 7.85 | Přečteno: 183 | Diskuse

Brigita Tóthová

Bezkafí

Vždycky, když zůstanu doma a vypadnu z běžného rychlého koloběhu, beru čas pro sebe se vším všudy. Jeho terapeutické účinky nemají konkurenci.

29.3.2023 v 11:00 | Karma článku: 10.77 | Přečteno: 275 | Diskuse

Brigita Tóthová

Alice

Probudila ji bolest hlavy a tíha na celém těle. Jakoby na ní ležel parní válec a ona se marně snažila vymanit ze vší té těžkosti. Peřina ztuhlá nocí, omotaná kolem jejího těla, suplovala svěrací kazajku.

28.3.2023 v 7:03 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 339 | Diskuse

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 11.35 | Přečteno: 183 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 12.12 | Přečteno: 1206 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.33 | Přečteno: 464 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.92 | Přečteno: 296 |

Jiří Kačír

Recenze hry Baldur's Gate 3 a nových pravidel D&D 5E

Baldurs Gate 3 je RPG hra postavená na pravidlech Dungeons & Dragons, konkrétně na jejich nejnovější verzi 5E. Oproti verzím 3.5 a 4.0, které se používaly někdy od roku 2000 až do teď, se ve verzi 5E provedla spousta změn.

17.3.2024 v 13:41 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 68 | Diskuse
Počet článků 95 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 569

Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...