Tělo jako chrám

Doba je rychlá a na velké prožívání a poznávání mezi partnery nebývá moc čas.  Jak jste na tom vy ženy? Pouštíte do svého chrámu opravdu toho kdo za to stojí? A co vy muži? Dokážete počkat, nebo ztrácíte zájem a koukáte jinde?       

Slýchám ty příběhy stále dokola.

Žena se seznámí s mužem,chvíli si píšou,pak si dají dvě kávy,nebo třeba večeři a skončí v posteli..

Žena se muži okamžitě oddá (často z toho postelového setkání ani nic nemívá) a muž ve většině případů ztrácí zájem.

Některé ženy si dokonce s mužem po prvním sexu začnou plánovat budoucnost,stěhovat rodiny,protože nabyly dojmu,že on je ten pravý.

Upozorňuji,že tohle co píšu není doménou dvacetiletých slečen,ale i zralých žen.

Také chci zdůraznit,že nikoho nechci kritizovat ani poučovat,protože já sama jsem v této oblasti nasekala chyb více než dost ,takže některé věci,které zde popisuji mám odžity na vlastní kůži,ale to vy,kteří ke mě chodíte dobře víte.

 

Dnešní doba vztahům nepřeje a stále se hledají důvody ,proč tomu tak je.

Pracuji  se seniory a miluji jejich moudrost.

Často si povídáme  i o dost osobních tématech.

Mezi mými klienty jsou i muži.

Včera mi jeden pán,který má něco přes osmdesát překvapil svými názory na vztahy.

 

"Holky děláte velkou chybu,že lezete s chlapama do postele tak brzy.Sex by měl být na posledním místě.

Nejdříve přece musíte zjistit,jaký ten chlap je.Jestli je na něho spolehnutí,jestli vám dokáže pomáhat i s běžnými věcmi,jako je třeba nákup,nebo nádobí,jestli vás vyslechne,když máte špatný den,jestli bude mít rád vaše děti a bude chtít trávit čas i s nimi..Teprve,pak,až si budete jisté,tak mu dejte dárek v podobě milování!!!"

 

Já sama jsem se v této oblasti už roky necítila dobře..Byla jsem nespokojená a často jsem se cítila být muži v oblasti sexu zneužívaná..

Dovolila jsem to!!

Po těchto slovech,které pronesl tento moudrý muž,který žil mnoho let v manželství se ženou,o kterou se celé roky následně v její těžké nemoci staral, mi opět zapadly všechny části skládačky a pochopila jsem v čem jsem dělala chybu a kde byl problém.

Prásk!!!!

Zůstala jsem s pusou otevřenou.

Je to tak.

Udělala jsem si soukromý průzkum a všichni mí dotazovaní,kteří byli v manželství déle než padesát let mi potvrdili,že museli déle než půl roku čekat,než se poprvé milovali,v jednom případě čekal muž na svou ženu rok a půl!!!

 

Wauuu.

Proč dnešním mužům dopřáváme potěšení na každém rohu?

Proč nám stačí jedna večeře a trocha pozornosti?

Bojíme se snad,že nám uteče za jinou,když s ním nevlezeme do postele co nejdříve?

Kolikrát ani nevíme,jestli muž dokáže políbit,pohladit,obejmout (to jsou prožitky,které ženy potřebují nejvíce) a už mu dáme to co chce.

 

V dávných dobách muži jezdili do války,dobývali území a pokud chtěli získat srdce ženy,museli vyhrát turnaj.

V době nedávnější chodili muži se svými vyvolenými na taneční večery v doprovodu někoho třetího a byli pěkně pod kontrolou a byla z toho opravdu dlouhodobá manželství.

Dnes muži dobývají v práci své pozice,budují si kariéru,ale ve většině případů už moc nemusí dobývat svou ženu.

Brzy dostanou co chtějí.

Mise splněna,kořist ulovena a už se snažit nemusí.

Zažila jsem to mnohokrát a mnohokrát pak plakala do polštáře,že můj vyvolený není takový,jak jsem si myslela.

Omyl.Byl pořád stejný,jen jsem to nestihla zjistit,protože jsem mu svůj chrám otevřela příliš brzy.

 

Doba je opravdu rychlá a dravá.

Jsou kladeny velké nároky jak na muže tak i na ženy.Jsem ale přesvědčena,že lidé jsou a byli ve své podstatě stejní.Všichni hledáme podobné..Pohlazení,lásku a pochopení.

Bohužel to hodně uspěcháváme.

Po mnoha zkušenostech s muži si myslím,že vztah postavený na pozvolném poznávání má mnohem větší hodnotu,než ta rychlá sexuální vzplanutí.

 

Prožívám teď nádherné chvíle naplněné povídáním a krásnými zážitky.

Překrásné chvíle plné rozhovorů a pro mě zásadních myšlenek.

 

A co se stane,když váš vyvolený nevydrží čekání a najde si jinou?

Dostanete velký dar.

Poznáte,že tento člověk nebyl pro vás ten pravý,protože by při prvních životních karambolech s vámi utekl,místo ,aby vás podržel.

Zjistíte,že tento člověk nebyl trpělivý a jeho priority se lišily od vašich.

Zjistíte,že jste si své krásné tělo,svůj chrám nenechala znesvětit někým kdo za to nestál.

Takové dárky!

 

Drahé ženy,važme si sebe samy a přestaňme se bát.

Poznávejme a těšme ze společných chvil s našimi nastávajícími partnery.

Dovolme si dát nám oběma ten krásný čas poznávání.

 

Milí muži,buďte prosím rytíři. 

S láskou a trpělivostí dobývejte.

Chrám každé ženy je jiný a skrývá spoustu pokladů.

Rozhodně stojí za to počkat,až se dveře otevřou..

  

Autor: Brigita Tóthová | pátek 19.5.2017 5:31 | karma článku: 17,91 | přečteno: 498x
  • Další články autora

Brigita Tóthová

Úklid

2.4.2023 v 8:09 | Karma: 10,31

Brigita Tóthová

Ráno

30.3.2023 v 9:43 | Karma: 7,85

Brigita Tóthová

Bezkafí

29.3.2023 v 11:00 | Karma: 10,77

Brigita Tóthová

Alice

28.3.2023 v 7:03 | Karma: 11,90

Brigita Tóthová

Blikající myšlenky

25.3.2023 v 6:31 | Karma: 5,19

Brigita Tóthová

Výběr osudu

24.3.2023 v 7:50 | Karma: 7,55

Brigita Tóthová

Tanec na miskách vah

20.3.2023 v 6:44 | Karma: 5,77

Brigita Tóthová

Lampy

19.3.2023 v 6:58 | Karma: 6,30

Brigita Tóthová

Kleště

28.12.2020 v 17:43 | Karma: 28,28

Brigita Tóthová

Mizející světy

28.10.2020 v 7:44 | Karma: 26,40

Brigita Tóthová

Dům na vodě

1.10.2020 v 14:19 | Karma: 10,82

Brigita Tóthová

Zírám

19.7.2020 v 7:42 | Karma: 20,44

Brigita Tóthová

Opravdu to tak chceme?

15.7.2020 v 7:56 | Karma: 19,50

Brigita Tóthová

Marmeláda

14.7.2020 v 8:26 | Karma: 11,59

Brigita Tóthová

Příběh o stresárně

11.1.2020 v 7:00 | Karma: 19,03

Brigita Tóthová

Jak umlčet člověka

4.1.2020 v 6:47 | Karma: 13,94
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik