Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Rychlokurz svádění

Jeli jsme ve výtahu, nekonečných 12 pater a zase se na mě podíval. Ty jeho dlouhé řasy! Bože. Už jsem ho fakt dlouho nepotkala a dneska jsem na to nebyla absolutně připravená. "Dobrý den", řekl mi, když jsem vstoupila do kabinky.

Kdyby jen pozdravil!

Vždycky se na mě podívá tak, že si podvědomě kontroluji, jestli jsem si na spodní prádlo oblékla i oblečení.

Ještě, že mám na lícních kostech tvářenku, jinak by bylo pěkně znatelné, že zrudnu při každém setkání s ním, až na zadku.

Tolikrát jsem si říkala, že ten pohled vydržím a podívám se mu zpříma do očí, abych uviděla tu jejich modrost, která je lemovaná nekonečně dlouhými řasami.

"Takhle si s nikým fakt neseznámíš, když furt čumíš do podlahy", znělo mi v hlavě.

No co už. Zase to nevyšlo..

Urputně jsem skenovala všechny přilepené žvýkačky a špinavé fleky u mých nohou. 

Cítila jsem na každém kousku svého těla, jeho pohled.

Srdce mi bušilo jak o závod a v hlavě už mi zase běžel film, co by se s tím krasavcem dalo ve výtahu dělat, kromě konverzace.

"Děvče ty máš fakt dost." 

"Vždyť se na něho nedokážeš ani podívat!" spílal mi můj vnitřní hlas.

Prostě to neumím no a co!!!

Třeba existují nějaké kurzy, jak se zbavit studu, nebo třeba nějaký rychlokurz svádění, kde mi přilepí náplast na horní víčka a podepřou hlavu, abych ji pořád neklopila, když se na mě nějaký muž zahledí.

Zatím co jsem počítala žvýkačky na podlaze výtah konečně dojel do přízemí.

Podržel mi ještě dveře.

"Uf! On je dokonce galantní!"

"No to Tě nemusí zajímat, protože jsi to zase pohnojila!" znělo mi v hlavě.

Proplula jsem kolem něj s hlavou sklopenou, naštvaná sama na sebe.

"Děkuji" špitla jsem a uháněla na zastávku, jako bych spěchala do porodnice na poslední chvíli.

Srdce mi bušilo a do očí se mi hnaly slzy.

 

Hudba ve sluchátkách mě trochu uklidnila.

Narazila jsem si na nos sluneční brýle, jako nějaká celebrita, kterou všichni sledují.

Konečně jsem se usmála sama sobě.

"Ty jsi fakt nemožná" znělo mi v hlavě.

 

Celý den jsem prožila se sluchátky na uších a někde vzadu byla vzpomínka na ty jeho oči.....

Cestou z práce jsem byla už dokonale uvolněná a pobrukovala si oblíbené melodie i v autobuse.

 

Všimla jsem si ho už ve chvíli, kdy nastupoval.

Prostě nepřehlédnutelný.

Měl styl, tetování, v ruce držel knihu a ty jeho oči!

Když procházel kolem mě, opět jsem obligátně sklopila zrak.

Zrovna mi začala hrát moje oblíbená pomalá píseň a najednou jsem ucítila příjemnou vůni pánského nasládlého parfému.

Úplně jsem se do hudby a té krásné vůně zahalila, jako do bezpečné, teplé a měkoučké šály, která hřeje.

Přestala jsem se kontrolovat a naprosto ponořená do svých představ jsem se podívala na plexisklo před sebou.

Naše oči se setkaly. 

Seděl přímo za mnou a já uviděla odraz jeho očí, které skenovaly ty moje.

Dokonce se na mě usmál!!!!

Srdce mi bušilo jako o závod, nemohla jsem popadnout dech a samozřejmě jsem jako vždy sklopila zrak.

Na nejbližší zastávce jsem vystoupila a už se na něj ani nepodívala.

Naštvaná sama na sebe, jsem  kráčela domů v dešti bez deštníku, takže si kolemjdoucí vůbec nemohli všimnout, jak velké slzy se mi kutálí po tvářích.

V hlavě mi zněla pořád ta samá otázka. 

Proč to tak mám?

Když mi ve sluchátkách začala hrát další slaďárna, všechno mi najednou došlo.

 

Prostě se normálně bojím.

Bojím se toho, že v mých očích ten druhý uvidí moje kýčovitě růžové romantické a naivní představy o lásce, které jsem ani po všech svých karambolech a propadácích nedokázala opustit.

Stydím se ukázat svůj vnitřní svět, protože se bojím, že už budu ve svém věku trapná.

 

Ale houby!

Prostě se jen obyčejně bojím, že jednoho dne uvidím odraz toho, co mám v těch svých očích já.

 

Už chápete, proč tak nutně potřebuji nějaký zázračný rychlokurz?

Lidičky pomozte prosím, jinak zůstanu na věky věků naložená v octu.

 

Autor: Brigita Tóthová | sobota 11.8.2018 6:32 | karma článku: 18,48 | přečteno: 943x
  • Další články autora

Brigita Tóthová

Úklid

Je nedělní ráno, všichni ještě spí, jen venku cvrlikají ptáci a občas zaštěká pes. Auta dnes neslyším. Je neděle a město ještě pospává. Sedla jsem si před monitor a usrkávám černý čaj s citronem. Nedočkavě vyhlížím myšlenky.

2.4.2023 v 8:09 | Karma: 10,31 | Přečteno: 282x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Ráno

Bylo to jedno z těch rán, které vás překvapí svou intenzitou. Občas mě samotnou překvapí, jaké podněty ke mně přijdou, jaké myšlenky se vyklubají a chtějí být rozvíjeny. Jako živý obraz. Miluji ty chvíle. Přichází bez pozvání.

30.3.2023 v 9:43 | Karma: 7,85 | Přečteno: 204x | Diskuse| Poezie a próza

Brigita Tóthová

Bezkafí

Vždycky, když zůstanu doma a vypadnu z běžného rychlého koloběhu, beru čas pro sebe se vším všudy. Jeho terapeutické účinky nemají konkurenci.

29.3.2023 v 11:00 | Karma: 10,77 | Přečteno: 294x | Diskuse| Osobní

Brigita Tóthová

Alice

Probudila ji bolest hlavy a tíha na celém těle. Jakoby na ní ležel parní válec a ona se marně snažila vymanit ze vší té těžkosti. Peřina ztuhlá nocí, omotaná kolem jejího těla, suplovala svěrací kazajku.

28.3.2023 v 7:03 | Karma: 11,90 | Přečteno: 361x | Diskuse| Poezie a próza

Brigita Tóthová

Blikající myšlenky

Když jsem se probudila, byla ještě tma. Probouzím se velmi brzy. Jako bych nechtěla něco propásnout. možná je to tím, že mám lehké spaní a hned z rána se kolem mě prohání kočky. Ve tmě přichází myšlenky na všechno možné.

25.3.2023 v 6:31 | Karma: 5,19 | Přečteno: 161x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Zemřel bývalý místopředseda ODS Miroslav Macek. Bylo mu 79 let

1. května 2024  12:58

Ve věku 79 let zemřel bývalý místopředseda ODS a federální vlády Miroslav Macek, bylo mu 79 let. O...

Ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Díky čínské pomoci výroba dramaticky roste

4. května 2024

Premium Přes citelné západní sankce ruský zbrojní průmysl vzkvétá. Tamní produkce zbraní se dramaticky...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Budoucnost válčení? Stíhačka řízená AI obstála v „boji“, vezla i šéfa letectva

3. května 2024  21:23

Americký šéf letectva Frank Kendall se poprvé proletěl experimentální stíhačkou F-16, kterou místo...

Hamás má týden na příměří, jinak Izrael vtrhne do Rafáhu, spekuluje Egypt

3. května 2024  19:28,  aktualizováno  21:13

Izrael dal palestinskému radikálnímu hnutí Hamás týden na to, aby přijal dohodu o příměří a...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....

  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik