Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Bi, hezky sepsané. Některé lidi nepoznáš ani po letech, někteří se otevřou sami hned na začátku.. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Bohunko...a co je lepší?

1 0
možnosti
IM

I96v79a 53M73a12r77k37o51v45á

23. 5. 2018 13:48

Pěkné, Brigito:-)R^

0 0
možnosti
FF

A ještě něco, píšete že" Pravou podstatu člověka poznáme, až když je sám, bez obecenstva, bez toho, aby se kontroloval.", ale to si nemyslím. V tu chvíli se člověk nemusí vůbec nijak navenek projevovat, tudíž nepoznáte nic. Spíše si myslím, že pravou podstatu poznáme až v krizových chvílích:-)

1 0
možnosti
Foto

Františku děkuji za úvahu..myslela jsem spíše emocionální podstatu...charakter jistě poznáme v krizových situacích. S tím plně souhlasím. Co se týká rovnatek a brýlí byl to pouze pocit z onoho konkrétního chlapce ne z celé skupiny tak to vypadající děti...každý to má jinak...Děkuji za Vaše písmena a zamyšlení.

0 0
možnosti
FF

...mám dojem, že já nosit v mládí brýle a rovnátka, tak jsem jasný introvert se zájmem nevyčnívat a se zvýšenou citlivostí a empatií k jiným lidem, tedy i k dívkám :-)

1 0
možnosti

R^ Je to tak. Člověk se učí pořád. A v této oblasti je to nekonečný příběh...

0 0
možnosti
Foto

Marusko děkuji za návštěvu...nečím ten život naplnit musíme což?藍 krásné dny

0 0
možnosti
  • Počet článků 95
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 573x
Píšu pro sebe, protože psaní je moje láska, pro lidi, o lidech a o všem co mě nějakým způsobem osloví.

Baví mě zkoušet různé styly psaní a hlavně mě baví reagovat na podněty z venčí.

Můžete mi napsat i na email : brigita.tothova@seznam.cz

Vítejte u mě

Seznam rubrik